مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 21:222022-05-09بين الملل

مقاومت، آخرین میخ را بر پیکر طرح «اسراییل بزرگ» کوبید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان امروز دوشنبه در همایش انتخاباتی که این جنبش در شهر های صور و النبطی برگزار کرد، - دبیر کل حزب الله لبنان امروز در همایشی که این جنبش در شهر های صور و النبطی برگزار شد، سخنرانی کرد و گفت که برخی از گروه های سیاسی، جز خلع سلاح مقاومت، به چیز دیگری اهمیت نمی دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان امروز دوشنبه در همایش انتخاباتی که این جنبش در شهر های صور و النبطی برگزار کرد، سخنرانی خود را آغاز کرد و گفت که مقاومت در این انتخابات، به دنبال حل بحران اقتصادی این کشور است.

وی با بیان اینکه حزب الله در همایش های انتخاباتی خود از مشکلات اصلی مردم لبنان سخن خواهد گفت، افزود: در یکی از نظرسنجی ها مشخص شد که آنچه برای مردم اهمیت دارد، موضوع اقتصاد و معیشت و فساد است و تعداد کمی از مردم، سلاح مقاومت را مطرح کرده بودند، ولی متأسفانه برخی از گروه های سیاسی، این مسئله را از پایینترین اولویت خارج کردند و مد نظر خود قرار داده اند .

نصرالله با اشاره به اینکه این گروه ها از چند ماه پیش، سلاح مقاومت را عنوان جنگ انتخاباتی خود قرار داده بودند، خاطر نشان کرد: کسانی که خواستار خلع سلاح مقاومت و خلاص شدن از حزب الله هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت، آخرین میخ را بر پیکر طرح «اسراییل بزرگ» کوبید

مقاومت، آخرین میخ را بر پیکر طرح «اسراییل بزرگ» کوبید