مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 08:372022-05-10بين الملل

شمار نگهبانان «مسجدالاقصی» افزایش یافت


با وجود مانع تراشی چند ساله رژیم صهیونیستی، در نهایت با پافشاری اداره اوقاف اسلامی قدس شریف شمار نگهبانان مسجدالاقصی افزایش یافتند.

- به نقل از وبگاه النشره، وزارت اوقاف و امور دینی اردن با صدور بیانیه ای ضمن اعلام خبر افزایش نگهبانان مشجدالاقصی، تاکید کرد: مسئولیت تعیین و افزایش نگهبانان مسجدالاقصی برعهده اداره اوقاف اسلامی در قدس شریف است و این نهاد زیر بار زورگویی های هیچ طرفی از جمله رژیم صهیونیستی نمی رود.

در این بیانیه تاکید شده است که اداره اوقاف اسلامی قدس سال 2016 برای افزایش 70 نفری نگهبانان مسجدالاقصی اقدام کرد، اما مانع تراشی های رژیم صهیونیستی و محدودیت های شدید اعمالی از سوی این رژیم مانع، آغاز به کار این نگهبانان شده بود.

این اظهارات در حالی است که منابع صهیونیستی مدعی شده اند تل آویو با درخواست اردن در زمینه افزایش نگهبانان مسجدالاقصی موافقت کرده است.

رژیم صهیونیستی در سالهای اخیر تلاش کرده با ایجاد موانع و ادامه روند یهودی سازی، مقدسات فلسطینی ها را بتدریج از آنها سلب کرده و برای خود به صورت جعلی تاریخ سازی کند، این در حالی است که فلسطینیان به طور جدی در دهه های اخیر در برابر این اقدامات صف آرایی کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار نگهبانان «مسجدالاقصی» افزایش یافت

شمار نگهبانان «مسجدالاقصی» افزایش یافت