مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 10:022022-05-10دانش

رونمایی از سامانه الکترونیکی مشاوره در دانشگاه شیراز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو،آیین گشایش سی وسومین گردهمایی رؤسای مراکز مشاوره دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه شیراز، - سامانه الکترونیکی مشاوره در سی وسومین گردهمایی رؤسای مراکز مشاوره دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در دانشگاه شیراز رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو،آیین گشایش سی وسومین گردهمایی رؤسای مراکز مشاوره دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه شیراز، صبح دوشنبه، 19 اردیبهشت ماه برگزار شد.

در این مراسم که در تالار شهید آیت االله دستغیب دانشگاه شیراز ترتیب یافت، از نرم افزار جدید سام (سامانه ی الکترونیکی مشاوره) رونمایی شد.

ابراهیم نعیمی، مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم، در این آیین ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این برنامه در دانشگاه شیراز، اظهار داشت: دانشگاه ها در دوره ی کرونا در اجرای طرح های مختلف در حوزه ی سلامت روان ازجمله طرح احوالپرسی پیشرو بودند و در حال حاضر نیز اولین برنامه ی کشوری مجموعه ی وزارت علوم در دانشگاه شیراز در حال برگزاری است.

نعیمی افزود: مراکز مشاوره دانشگاه ها در طول 25 ماه تعطیلی نصف و نیمه فعالیت های مختلف در کشور همواره پیگیر سلامت روان دانشجو ها بودند و دانشجو هایی که در اولویت شماره یک این مراکز قرار دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سامانه الکترونیکی مشاوره در دانشگاه شیراز

رونمایی از سامانه الکترونیکی مشاوره در دانشگاه شیراز