مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 10:272022-05-10اقتصادي

کشف 96 میلیارد ریال تخلف صنفی در هفته جاری/ تداوم بازرسی ها برای جلوگیری از احتکار


معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از کشف 250 فقره تخلف صنفی به ارزش 96 میلیارد ریال در استان خبر داد.

- غلامرضا قائدامینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از ابتدای هفته جای 12 اکیپ در شهرستان شهرکرد به صورت 2 شیفت با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی، بسیج اصناف، سازمان جهاد کشاورزی و شرکت شهرک های صنعتی برای کنترل بازار و جلوگیری از احتکار اقدام به بازرسی تمامی پستو های اصناف و کارخانه جات کرده اند.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به تداوم بازرسی ها اظهار داشت: در مجموع از ابتدای هفته از یک هزار 430 واحد صنفی و تولیدی بازرسی به عمل آمد و 250 مورد تخلف به ارزش 96 میلیارد ریال کشف و به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توجه به حذف ارز ترجیحی قیمت هر عدد نان باگت ساندویچی 2هزار 700 تومان تعیین شده و فروش به قیمت بالاتر ممنوع است.

قائدامینی با اشاره به کمبود روغن در روزهای اخیر افزود: خوشبختانه با افزایش تولید روغن در کارخانه تولید روغن خوراکی استان و تزریق فوری آن به بازر از عصر امروز مشکل کمبود روغن در اصناف مرتفع خواهد شد و بناست این شرکت در هفته جاری روزانه 100 تن و در هفته آینده روزانه 50 تن روغن خوراکی را به بازار استان تزریق کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 96 میلیارد ریال تخلف صنفی در هفته جاری/ تداوم بازرسی ها برای جلوگیری از احتکار

کشف 96 میلیارد ریال تخلف صنفی در هفته جاری/ تداوم بازرسی ها برای جلوگیری از احتکار