مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 10:372022-05-10سياسي

گروه های مختلط ناقض عفاف و حجاب در همدان پذیرفتنی نیست


فرماندار همدان با بیان اینکه مشاهده گروه های مختلط ناقض عفاف و حجاب در همدان پذیرفتنی نیست گفت: وضعیت حجاب در مراکز آموزش عالی به سمت مناسبی پیش نمی رود و متاسفانه شاهد رشد بدحجابی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی محمدی پیش از ظهر امروز در اولین نشست قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان از تشکیل این قرارگاه در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: با مشارکت نهادهای ذیربط و دستگاه های اجراییف جریان سلامت اجتماعی، صیانت از امنیت و حریم خانواده و مراقبت از جوانان در برابر آسیب های اجتماعی در دستور کار این کارگروه قرار دارد.

وی با بیان اینکه موضوع عفاف و حجاب صرفا مربوط به بانوان نیست تصریح کرد: با بهره گیری از ظرفیت مراکز فرهنگی، آموزشی، علمی، تشکل ها و گروه های فکری اندیشه ورز در مرکز استان باید در خصوص موضوع عفاف و حجاب با اقدامات عملی گام برداریم.

فرماندار شهرستان همدان افزود: دشمنان با نقشه های خائنانه ترویج فحشا، فساد، تخریب نظام خانواده و افکار جوانان با غیرت ما را هدف قرار داده اند و از طریق برخی رسانه ها و فضای مجازی بدون هیچ ملاحظه ای در حال اثرگذاری جامعه هستند.

وی با اشاره به ضرورت توجه به موضوع عفاف و حجاب در مراکز آموزشی، ادارات و سایر مراکز خدماتی تاکید کرد: وضعیت حجاب در مراکز آموزش عالی به سمت مناسبی پیش ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های مختلط ناقض عفاف و حجاب در همدان پذیرفتنی نیست

گروه های مختلط ناقض عفاف و حجاب در همدان پذیرفتنی نیست