مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 12:072022-05-10اقتصادي

وضعیت ذخیره آرد در سیلوهای قم مناسب است/عدم افزایش قیمت نان در قم


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم گفت: وضعیت ذخیره آرد در سیلوهای استان قم مناسب بوده و در این خصوص جای نگرانی وجود ندارد و هیچ گونه افزایش نرخ نان سنتی و آزاد پزها در قم نخواهیم داشت.

- ، سعید محمدی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هیچ گونه افزایش نرخ نان سنتی و آزاد پزها در قم نخواهیم داشت و نانوایی ها مکلفند نان را با همان قیمت قبل به مردم عرضه کنند و با هر گونه تخلف گران فروشی و کم فروشی در این زمینه برخورد جدی و قانونی می شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم بیان داشت: واحدهایی که نان های حجیم، نیمه حجیم و صنعتی پخت می کردند دیگر یارانه ای برای آرد دریافت نخواهند کرد و آنها می بایست محصولات خود را با قیمت تمام شده عرضه کنند و به صورت رقابتی می بایست به فعالیت خود ادامه دهند.

وی با بیان اینکه آرد مورد نیاز نانوایی های سنتی در قم همانند گذشته تأمین و در اختیار آنان قرار می گیرد عنوان داشت: وضعیت ذخیره آرد در سیلوهای استان قم نیز مناسب بوده و در این خصوص جای نگرانی وجود ندارد.

محمدی تاکید کرد: هیچ گونه افزایش قیمتی برای نان های سنتی مانند سنگک، تافتون، بربری و لواش نخواهیم داشت و شهروندان قمی می توانند تخلفات در این خصوص را گزارش دهند تا در اسرع وقت پیگیری های لازم صورت پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت ذخیره آرد در سیلوهای قم مناسب است/عدم افزایش قیمت نان در قم

وضعیت ذخیره آرد در سیلوهای قم مناسب است/عدم افزایش قیمت نان در قم