مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 14:022022-05-10اقتصادي

جزییات پرداخت یارانه 300 تا 400 هزار تومانی


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان جزییات پرداخت یارانه 300 تا 400 هزار تومانی، گفت: متقاضیانی که نسبت به عدم دریافت یارانه اعتراض دارند به سامانه حمایت مراجعه کنند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدرضا فلاحتی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و در خصوص فرآیند ثبت اعتراض به عدم دریافت یارانه، اظهار کرد: آن دسته از هم وطنانی که به هر دلیلی یارانه آنها قطع شده است می توانند پیرو اصلاح نظام توزیع یارانه ها، نسبت به ثبت اعتراض خود به سامانه https://hemayat.

mcls.

gov.

ir مراجعه کنند.

وی با بیان این که اعتراض متقاضیان ظرف مدت دو ماه بررسی و نتیجه در همان سایت به اطلاع شخص می رسد، افزود: شهروندانی که از سال 1393 به بعد یارانه آنها قطع شده است در صورتی که حساب بانکی آنها قدیمی، مسدود و یا مشکلی نداشته باشد می توانند با مراجعه به سامانه اعتراض خود را به ثبت برسانند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در ادامه با اشاره به سخنان رییس جمهور در این خصوص گفت: یارانه کمک معیشتی به حساب مردم واریز شده و فعلا تا آزادسازی قیمتها امکان برداشت وجود ندارد.

فلاحتی تصریح کرد: برای سه دهک کم درآمد هر نفر 400 هزار تومان و برای دهک های بالاتر به هر نفر 300 هزار تومان کمک معیشتی نقدی در نظر گرفته شده است؛ یعنی یک خانواده چهار نفر که در سه دهک کم درآمد ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پرداخت یارانه 300 تا 400 هزار تومانی

جزییات پرداخت یارانه 300 تا 400 هزار تومانی