مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 15:172022-05-10اجتماعي

آمادگی هلال احمر دهاقان برای امدادرسانی به عشایر در فصول بارانی


در فصل بهار، گوش به زنگ و آماده امدادرسانی به عشایری هستیم که ممکن است به دلیل بارش های غافلگیرکننده دچار مشکل شوند و نگرانی در این ارتباط وجود ندارد.

- ، در ارتباط با امداد رسانی جمعیت هلال احمر به عشایر شهرستان دهاقان پس از بارش های غافلگیرکننده بهاری اظهار کرد: هرساله در فصل بهار و دیگ، فصول خاص، گوش به زنگ و آماده امدادرسانی به عشایری هستیم که ممکن است به دلیل بارش های غافلگیرکننده دچار مشکل شوند و نگرانی در این ارتباط وجود ندارد.

وی افزود: در اردیبهشت ماه سال جاری شاهد بارش باران، تگرگ و طوفان در سطح شهرستان بودیم که موجب مشکلاتی برای اقشار عشایر شریف منطقه دهاقان شد.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان دهاقان با بیان اینکه جمعیت هلال احمر شهرستان با برخورداری از روحیه صبر و فداکاری هر ساله در این مواقع آماده امدادرسانی در این مواقع بحرانی است، افزود: در پی تماس عشایر منطقه آستانه واقع در شهرستان دهاقان، با مرکز مدیریت و فرماندهی عملیات امدادرسانی جمعیت هلال احمر شهرستان از وارد شدن خساراتی به خانواده های عشایر دهاقان مطلع شدیم.

وی بیان کرد: این عشایر شریف که از منطقه دهاقان و از استان های مجاور به این منطقه کوچ نموده اند به سبب بارش باران و تگرگ متحمل خسارات وارد شده به وسایل و احشام خود شده اند و از این بابت آزرده و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی هلال احمر دهاقان برای امدادرسانی به عشایر در فصول بارانی

آمادگی هلال احمر دهاقان برای امدادرسانی به عشایر در فصول بارانی