مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 15:522022-05-10سياسي

برگزاری 405 جلسه سرمایه گذاری در حاشیه اینوتکس 2022


یکی از برنامه های اینوتکس 2022 فروم حکمرانی تنظیم گری است که پیش بینی شده 405 جلسه سرمایه گذاری بین فناوران و سرمایه گذاران برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سجاد عباسی فشمی دبیر اجرایی یازدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس امروز در افتتاحیه اینوتکس 2022 که در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد گفت: نمایشگاه اینوتکس با شعار نوآوری و فناوری زیر یک سقف ده سال است که برگزار می شود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با سه هدف سرمایه گذاری و سرمایه پذیری فناوری ، همکاری های B2B و شبکه سازی در حوزه فناوری برگزار می شود.

دبیر اجرایی یازدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس با بیان اینکه 400 استارت آپ شرکت دانش بنیان در این دوره از نمایشگاه حضور دارند گفت: در این دوره از نمایشگاه رویدادهای مختلفی برگزار می شود که فناوران بتوانند مشکلات خود را در توسعه کسب و جذب سرمایه رفع کنند.

وی افزود: در یکی از بخش های اینوتکس 405 جلسه سرمایه گذاری در فروم حکمرانی تنظیم گری یا رگولاتوری دانش بنیان ها برگزار می شود.

مهدی صفاری نیا رییس پارک فناوری پردیس امروز در افتتاحیه یازدهمین دوره نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس که در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد گفت: یازده دوره است که به صورت سالانه فناوران و نخبگان به بهانه اینوتکس دور هم جمع می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 405 جلسه سرمایه گذاری در حاشیه اینوتکس 2022

برگزاری 405 جلسه سرمایه گذاری در حاشیه اینوتکس 2022