مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 16:122022-05-10سياسي

ایجاد تعهد در خارج از محدوده شهر برای شهرداری فاقد وجاهت قانونی است


مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری فارس با اشاره به اینکه تعهد در خارج از محدوده شهر برای شهرداری فاقد وجاهت قانونی است،گفت:ساماندهی ورودی شهر در چارچوب قانون و با سایر دستگاهها صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مرودشت، مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری فارس در نشستی با اعضای شورای اسلامی شهر مرودشت از مسئولیت به عنوان فرصتی برای خدمت به مردم یاد کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم رسالت و تکالیفی که به موجب قانون بر عهده ما گذاشته شده است از آن به نحو شایسته ای برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

مسعود طهماسبی ازجمله وظایف شورا و شهرداری را ایده پردازی و ارائه راهکار برای برون رفت از مشکلات برشمرد و اضافه کرد: گر امروز مسئولیتی می پذیریم و توان اجرای آن را نداریم باید آن را ترک کنیم چراکه فردای قیامت در مقابل کم کاری آن باید پاسخگو باشیم و اگر هم واقعاً در توان خودمان می بینم باید تمام کمال پای کار باشیم و خودمان را خادم مردم بدانیم.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی فارس نظارت بر عملکرد شهرداری در چارچوب قانون را ازجمله وظایف اصلی شوراها دانست و دخالت شوراها  در برخی از امورات شهرداری را غیرقانونی برشمرد و با اشاره به اینکه شوراها باید برای تسهیل و تسریع در امورات مردم در حوزه شهرداری همچون صدور پروانه مسیر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد تعهد در خارج از محدوده شهر برای شهرداری فاقد وجاهت قانونی است

ایجاد تعهد در خارج از محدوده شهر برای شهرداری فاقد وجاهت قانونی است