مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 18:422022-05-10بين الملل

سید حسن نصرالله: اسراییلی ها پیام دادند که علیه لبنان دست به اقدام نظامی نمی زنند


دبیر کل حزب الله لبنان امروز سه شنبه در همایش انتخاباتی که این جنبش در بیروت برگزار کرد، سخنرانی کرد و گفت که اسراییلیها قصد ندارند هیچ اقدام نظامی علیه لبنان انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان امروز سه شنبه در همایش انتخاباتی که این جنبش در بیروت برگزار کرد، سخنرانی خود را آغاز کرد.

دبیر کل حزب الله لبنان در آغاز سخنرانی از گردهمایی مردم بیروت برای حمایت از مقاومت قدردانی کرد و گفت که حضور گسترده مردمی در امروز و روز گذشته، پیامی به تمامی کسانی است که بر روی کودتای محیط مقاومت علیه آن حساب باز کرده بودند.

وی با بیان اینکه بدون فلسطین و قدس، عربیتی وجود ندارد و با عادی سازی روابط با رژیم موقت صهیونیستی، عربیت هیچ معنایی ندارد، از تمامی اتباع لبنانی حاضر در خارج از این کشور که به مقاومت رأی می دهند، قدردانی کرد.

نصرالله با اشاره به اینکه اتهام تروریسم، هزینه مقاومت است، خبر داد، در روزهای گذشته و پس از سخنرانی در روز قدس و آماده باش مقاومت در لبنان، پیامی به من داده شد که اسراییلیها تأکید دارند که قصد ندارند هیچ اقدام نظامی علیه لبنان انجام دهند .

نصرالله روز گذشته نیز در همایش انتخاباتی که در شهرهای صور و النبطی برگزار شد، سخنارنی کرد و گفت که مقاومت در این انتخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سید حسن نصرالله: اسراییلی ها پیام دادند که علیه لبنان دست به اقدام نظامی نمی زنند

سید حسن نصرالله: اسراییلی ها پیام دادند که علیه لبنان دست به اقدام نظامی نمی زنند