مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 19:122022-05-10اقتصادي

آبرسانی به 400 روستای محروم آذربایجان شرقی توسط بسیج سازندگی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدخانی امروز در جلسه کارگروه بسیج سازندگی استان، گفت: بزرگترین پروژه آبرسانی 20 سال گذشته با اجرای طرح آبرسانی به 400 روستای استان  با 134 میلیارد تومان اعتبار در مرحله اول آغاز شده است.

  مدیرعامل آب و فاضلاب آذربایجان شرقی افزود: این طرح  با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و سازمان بسیج سازندگی سپاه در حال انجام است که جزو اولین استان های کشور در شروع عملیات هستیم.

برنامه های محرومیت زدایی با هماهنگی دستگاه های دولتی و بسیج سازندگی در استان اجرا شود جواد رحمتی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی نیز در این نشست گفت: برنامه های محرومیت زدایی باید براساس شاخص های معین و هماهنگ با تمام دستگاه های دولتی و بسیج سازندگی در استان تدوین و اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه های محرومیت زدایی در استان با ملاک و معیار مشخصی اجرا نمی شود، اظهار داشت: برای افزایش بهره وری و اثرگذاری بیشتر باید تمامی اقدامات با هماهنگی و تعامل و براساس شاخص های معین اجرا شود.

  وی ادامه داد: گروه های بسیجی به صورت داوطلبانه و خودجوش و با حس مسئولیت و درک بیشتر مشکلات در برنامه های توسعه ای مناطق محروم حاضر می شوند که این امر موجب افزایش حس مشارکت در بین مردم نیز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به 400 روستای محروم آذربایجان شرقی توسط بسیج سازندگی

آبرسانی به 400 روستای محروم آذربایجان شرقی توسط بسیج سازندگی