مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 21:322022-05-10سياسي

معاون وزیر امور خارجه: روند اعطای تابعیت تسهیل می شود


معاون وزیر امور خارجه تسهیل در روند اعطای تابعیت بر اساس فعالیت های اقتصادی موفق در ایران را یکی از آثار این همگرایی دانست و افزود: شناسایی و ساماندهی اتباع خارجی از سوی وزارت کشور در حال انجام است و در قالب این طرح تلاش برای شناسایی نخبگان و استفاده .

- معاون وزیر امور خارجه تسهیل در روند اعطای تابعیت بر اساس فعالیت های اقتصادی موفق در ایران را یکی از آثار این همگرایی دانست و افزود: شناسایی و ساماندهی اتباع خارجی از سوی وزارت کشور در حال انجام است و در قالب این طرح تلاش برای شناسایی نخبگان و استفاده از ظرفیت ها و استعدادها آنها نیز بهبود می یابد.

معاون کنسولی، ایرانیان و امور مجلس وزارت امور خارجه تاکید کرد: روند اعطای تابعیت بر اساس فعالیت های اقتصادی تسهیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، در مراسمی اسناد تحصیل تابعیت جمهوری اسلامی ایران با حضور مسوولان ذیربط امور تابعیت، پناهندگان و مهاجران به 20 تن از سرمایه گذاران افغانستانی که واجد شرایط تحصیل تابعیت جمهوری اسلامی ایران بودند و مراحل قانونی آن را طی کرده بودند اعطا شد.

علیرضا بیگدلی معاون کنسولی، ایرانیان و امور مجلس وزارت امور خارجه در این مراسم وجود مشترکات دینی، فرهنگی و تاریخی ایران و همسایگان را زمینه ساز تقویت پیوندهای مردمی در فلات ایران دانست که در نتیجه آن فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر امور خارجه: روند اعطای تابعیت تسهیل می شود

معاون وزیر امور خارجه: روند اعطای تابعیت تسهیل می شود