مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 08:122022-05-11اقتصادي

پاسخ به 8 ابهام یارانه ای/ مورد عجیب پس از واریز یارانه کمک معیشتی


زمان دقیق این افزایش قیمت نیز که به اجرای کالابرگ الکترونیک (برای خرید یارانه ای مردم مطابق سهمیه تعلق گرفته به آنان) وابسته است، هنوز اعلام نشده است.

- زمان دقیق این افزایش قیمت نیز که به اجرای کالابرگ الکترونیک (برای خرید یارانه ای مردم مطابق سهمیه تعلق گرفته به آنان) وابسته است، هنوز اعلام نشده است.

خراسان نوشت: با اعلام جایگزینی ارز 4200 با یارانه و واریز یک جای 2 مرحله یارانه با مقادیر متفاوت به سوالات و ابهامات درباره جزییات این طرح پاسخ داده ایم.

با اعلام رییس جمهور در دو شب قبل، سرانجام آغاز تدریجی طرح هدفمندسازی یارانه کالاهای اساسی یا همان جایگزینی ارز 4200 با یارانه کلید خورد.

با این حال ابهامات و سوالات متعددی درباره جزییات این طرح برای مردم به وجود آمد که در این گزارش به برخی از آن ها اشاره می شود.

1- واریز یک جای دو مرحله یارانه با مقادیر متفاوت پس از گفت وگوی تلویزیونی رییس جمهور، دو مرحله یارانه کمک معیشتی مربوط به ماه های اردیبهشت و خرداد به حساب بیش از 23 میلیون و 600 هزار سرپرست خانوار شامل حدود 72 میلیون ایرانی واریز شد.

مبلغ واریزی برای هر نفر از سه دهک کم درآمد جامعه به ازای هر ماه 400 هزار تومان و برای 6 دهک پردرآمد به ازای هر نفر ماهانه 300 هزار تومان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ به 8 ابهام یارانه ای/ مورد عجیب پس از واریز یارانه کمک معیشتی

پاسخ به 8 ابهام یارانه ای/ مورد عجیب پس از واریز یارانه کمک معیشتی