مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 08:172022-05-11اقتصادي

طرح پیرولیز لاستیک های فرسوده دنبال شود


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان گفت: طرح پیرولیز لاستیک های فرسوده به جد دنبال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علی اکبر نظری صبح امروز در کمیسیون خدمات شهری با موضوع بررسی طرح بازیافت زباله و لاستیک به روش پیرولیز  معضل لاستیک های فرسوده را یکی از مسائل پیش رو برشمرد و افزود: با توجه به افزوده شدن سالیانه هزاران خودرو به چرخه اقتصاد کشور روزانه هزاران دستگاه خودرو نیز در شهرها تردد دارند که این امر مشکلات بسیاری به لحاظ زیست محیطی ایجاد می کند.

وی بیان کرد: در حال حاضر بسیاری از آلودگی شهرها ماحصل تولید خودرو بوده و این امر مشکلاتی را نیز حتی از نظر بهداشتی ایجاد کرده است.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه باید با توجه به تکنولوژی های دانش بنیان و فناوری این مسائل را حل کنیم، تصریح کرد: لاستیک های فرسوده خودروها قابل جذب نیستند و در راستای رفع این مشکل طرح مدیریت پسماند با عنوان طرح توجیهی سیستم نوین پیرولیز ارائه شد که باید به جد پیگیری شود.

وی ادامه داد: این طرح به منظور تولید ثروت از لاستیک های فرسوده بوده و با توجه به شعار سال و تأکیدات رهبری با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان باید این مشکلات را رفع و موجبات جلوگیری از آلودگی محیط زیست و بهره مندی از این ظرفیت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پیرولیز لاستیک های فرسوده دنبال شود

طرح پیرولیز لاستیک های فرسوده دنبال شود