مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 16:072022-05-11پزشكي

محدودیت سنی برای بیمه ناباروری وجود ندارد


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: محدودیت سنی برای بیمه ناباروری وجود ندارد و همه را تحت پوشش قرار می دهد؛ بدین ترتیب، ناباروری تحت بیمه کامل قرار می گیرد.

- ، رضا طهماسبی چهارشنبه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: تعداد سه هزار تخت بیمارستانی در همدان داریم و به دنبال اضافه کردن به این ظرفیت هستیم، چرا که شاید جوابگوی نسبی باشد اما کامل تعمیم نمی دهد وی با تاکید بر اینکه بیمارستان صحرایی در بهشتی ایجاد شد، اظهار کرد: بخش های جدید بیمارستان فاطمیه افتتاح می شود و 21 تخت در اتاق عمل اضافه می شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه کلینیک ناباروری نیز به ارائه خدمات می پردازد، اظهار کرد: بسته های داروهای ناباروری مقداری تحت پوشش قرار گرفته است و عملاً مشکلی در این حوزه نداریم.

طهماسبی با بیان اینکه هدف علوم پزشکی ارائه خدمات صددرصدی برای ناباروری است، خاطرنشان کرد: محدودیت سنی برای بیمه ناباروری وجود ندارد و همه را تحت پوشش قرار می دهد بدین ترتیب، خدمات به صورت بیمه ای رصد می شود و ناباروری تحت بیمه کامل قرار می گیرد.

وی با تصریح بر اینکه بیمه ناباروری تکمیل شده و مشکلی در این حوزه نداریم، اظهار کرد: هر زوج یکبار می تواند از پکیج های حمایتی استفاده کند، بیمارستان اکباتان 220 تختخواب دارد و در مجموع، تعدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت سنی برای بیمه ناباروری وجود ندارد

محدودیت سنی برای بیمه ناباروری وجود ندارد