مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 16:322022-05-11سياسي

دشمنان با استفاده از فضای مجازی به دنبال دل سرد کردن مردم هستند


رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: دشمنان به دنبال دلسرد کردن مردم از پیشرفت های نظام اسلامی هستند و تنها راه باقی مانده برای آنها نیز استفاده از فضای مجازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامرضا سلیمانی عصر چهارشنبه در مراسم افتتاح مراکز آموزش سواد در شیراز با بیان اینکه دشمن با استفاده از ابزارهایی مانند فضای مجازی سعی در دلسردی مردم در جهان سوم و به خصوص نظام جمهوری اسلامی ایران دارد و با تولید محتوا در سالن های مجهز در آلبانی، به رصد و ارسال پیام های تولید شده خود می پردازد.

وی ادامه داد: خصلت نظام اسلامی خطر افرینی برای نظام های سلطه است که دشمن برای جلوگیری از تحقق چنین نظامی، مردم را دچار تشویش افکار می کند تا در دریافت پیشرفت های نظام و شناخت آنها دلسرد شوند.

رییس سازمان بسیج کشور تاکید کرد: تنها راه باقی مانده برای دشمنان نظام، جنگ نرم است، دشمن از تحریم غذا، دارو و نیازهای روزمره کوتاهی نکرده و امروز تنها راه باقی مانده همین جنگ نرم و فضای مجازی است و در این راه باید شبکه مردم پایه سایبری را متشکل از جوانان مؤمن انقلابی مسلط بر تکنیک های فضای مجازی و متخصص در تولید محتوا راه اندازی کنیم.

وی با اشاره به حرکت نوپای جوانان به تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری ، تصریح کرد: درست است که برای مقابله با دشمن نیاز به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان با استفاده از فضای مجازی به دنبال دل سرد کردن مردم هستند

دشمنان با استفاده از فضای مجازی به دنبال دل سرد کردن مردم هستند