مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 16:372022-05-11سياسي

پایگاه بین جاده ای هلال احمر در قرچک ساخته می شود


معاون هماهنگ کننده برنامه ریزی استان تهران گفت: پایگاه بین جاده ای هلال احمر در دستور کار قرار دارد و به زودی این پایگاه که به مسافران بین جاده ای خدمات رسانی می کنند در قرچک ساخته و تجهیز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، حشمت الله سلیمانی معاون هماهنگ کننده برنامه ریزی استان تهران در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان قرچک اظهار کرد: وضعیت اعتباری شهرستان قرچک به خاطر کوچک بودن شهرستان اعتبار کمتری دریافت می کنند، دریافت اعتبار در شهرستان ها براساس معیارها و روش های خاص انجام می گیرد.

وی گفت: اعتبارات و بودجه سازمان برنامه ریزی و بودجه استان تهران به اندازه 5 منطقه شهرداری استان تهران نیست و از نظر اعتبارات مالی بسیار ضعیف بوده است.

سلیمانی بیان کرد: مجموعه استانی به دنبال سوق دادن اعتبارات به شهرستان ها می باشد، هر مقدار اعتبارات به سمت شهرستانها هدایت شود مشکلات کمتری خواهیم داشت، مدرسه 15 کلاسه شهرک نگارستان در6 ماهه اول سال تعمیر و تجهیز و تحویل آموزش و پرورش شهرستان قرچک خواهد شد.

وی تاکید کرد: پایگاه بین جاده ای هلال احمر در دستور کار قرار دارد و به زودی این پایگاه که برای خدمات رسانی به مسافران بین جاده ای خدمات رسانی می کنند در قرچک ساخته و تجهیز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه بین جاده ای هلال احمر در قرچک ساخته می شود

پایگاه بین جاده ای هلال احمر در قرچک ساخته می شود