مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 19:372022-05-11اقتصادي

تخصیص 1600 تن روغن برای استان اردبیل


برای تأمین نیاز هم استانی های اردبیل یک هزار و 600 تن روغن تأمین و در اختیار مردم قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حامد عاملی عصر چهارشنبه در جریان بازدید از کارخانه تولید روغن در اردبیل اظهار کرد: کارخانه تولید روغن در اردبیل ظرفیت تولید 50 تن را دارد که ما تلاش می کنیم تا به تناسب نیاز استان مواد خام این کارخانه را تأمین کنیم.

وی تصریح کرد: در گام اول برای این کارخانه 200 تن روغن خام بارگیری شده و در هفته های آینده نیز 300 تن دیگر از طریق مرکز کشور بارگیری تا در کارخانه روغن کشی اردبیل برای عرضه به بازار آماده شود.

استاندار اردبیل گفت: تصمیمات دولت برای مردمی سازی یارانه ها و توزیع عادلانه آن حرکت مثبت و مناسبی است که در حقیقت حمایت از اقشار مختلف جامعه در تأمین نیازمندی های خود است که ضروری است به صورت شفاف و روشن مسائل و موضوعات برای مردم بازگویی شود.

عاملی افزود: به هیچ وجه مسائل و موضوعات پنهانی با مردم نداریم و دولت مردمی سیزدهم تلاش می کند تا با اولویت اصلی آحاد جامعه را در جریان تصمیمات و برنامه های اقتصادی قرار دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: سهم استان اردبیل 200 تن تأمین روغن خام بود که با پیگیری های انجام شده 300 تن به سهمیه استان اضافه شد تا ما بتوانیم نیاز هم استانی ها را تأمین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 1600 تن روغن برای استان اردبیل

تخصیص 1600 تن روغن برای استان اردبیل