مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 19:422022-05-11سياسي

اختصاص 100 میلیارد تومان برای رفع مشکل پسماند رشت


رییس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به تلاش های انجام شده به منظور رفع مشکلات پسماند رشت گفت: یکصد میلیارد تومان اعتبار دولتی به منظور رفع مشکل پسماند سراوان اختصاص پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا عصر امروز در سی و هشتمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با قدردانی از حضور اصحاب رسانه در جلسات شورا اظهار کرد: رسانه ها پل ارتباطی ما بین مردم و مسؤولین هستند.

  وی به یکصدوسومین سالگرد شهادت دکتر ابراهیم حشمت از جمله یاران نهضت جنگل اشاره کرد و گفت: در تاریخ پر فراز و نشیب شهر رشت همواره شاهد حضور چهره هایی بودیم که هر کدامشان به تنهایی برای عمری پر افتخار و سربلندی کفایت می کنند و دکتر ابراهیم حشمت نیز یکی از این چهره های ماندگار است و در این راستا طی مراسمی که عصر امروز بر سر مزار این مجاهد عالیقدر در محله چله خانه رشت برگزار شد، یاد و خاطره این شهید نهضت جنگل گرامی داشته شد.

  رییس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر تصریح کرد: نیروهای پر تلاش هلال احمر همواره در راستای حفظ جان همنوعان خود، فداکارانه در زمان وقوع حوادث و اتفاقاتی همچون سیل، زلزله و غیره حضوری چشمگیر دارند و بدون چشمداشت به خدمت و نجات انسان ها می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 100 میلیارد تومان برای رفع مشکل پسماند رشت

اختصاص 100 میلیارد تومان برای رفع مشکل پسماند رشت