مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 23:172022-05-11سياسي

حذف ارز ترجیحی مبارزه با رانتخواری است


امروز اقتصاد کشور نیازمند مدیریت مهندسی و جراحی است و طرح حذف ارز 4200 تومانی در راستای هدفمند کردن یارانه ها و مبارزه با رانتخواری در این دولت اجرایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حسن بابایی چهارشنبه شب در دیدار با علمای اهل سنت استان کردستان در سنندج، با بیان اینکه مردم ولی نعمت ما هستند و ارزش و تکریم مردم ضروری است، تاکید کرد: روسای دادگستری با دغدغه خدمت به مردم و وجهه مردمی خدمت کنند.

وی دوران ریاست قوه قضایی را دوره تحول و تعالی دانست و افزود: در این دوره مسوولان دستگاه قضا با مردم ارتباط چهره به چهره برقرار می کنند و رییس دستگاه قضا تاکنون در 156 نقطه در مسجد با مردم دیدار کردند.

بابایی با اشاره به مشکلات مردم استان کردستان و ضرورت رسیدگی به مسایل آنها خواستار حضور قضات و مسوولان دادگستری در مساجد شد.

وی با اشاره به اینکه فقه امام شافعی پویاست و متناسب با شرایط اجتماعی به پیش می رود اظهارکرد: علمای اهل سنت با مراجعه به منابع اصلی مباحث فقهی را اخذ می کنند.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، صدور سند برای اراضی کشاورزی را یکی از برنامه های سازمان ثبت و اسناد کشور دانست و تصریح کرد: کردستان جزو استان های برتر کشور در زمینه صدور اسناد اراضی کشاورزی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف ارز ترجیحی مبارزه با رانتخواری است

حذف ارز ترجیحی مبارزه با رانتخواری است