مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 09:572022-05-12اجتماعي

ایجاد زمینه لازم برای تربیت دو میلیون حافظ قرآن


سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: امسال در نظر داریم در برخی از مدارس قرآنی با در نظر گرفتن نیروی انسانی متبحر و توانمند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، علی باقرزاده سرپرست معاونت پرورشی فرهنگی وزارت آموزش و پرورش امروز در حاشیه چهلمین مسابقات قرآن و عترت دانش آموزان خوزستان، اظهار کرد: یکی از اهداف آموزش و پرورش از جمله مسابقات قرآن ایجاد موقعیت های تربیتی است.

وی افزود: این موقعیت ها بدین معنی است که هر فرد باتوجه به علاقه و استعداد خودش در موقعیتی قرار گیرد تا با برگزاری مسابقات استعدادهای درونی خود را شکوفا و با مفاهیم قرآنی انس پیدا کند.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه طبیعتا یکی از بهترین برنامه ها انس با قرآن و مسابقات آن است، گفت: بر این اساس با برگزاری مسابقات قرآنی علاوه بر تقویت جنبه های درونی کار، با رقابت و تشویق دیگران، بعد تبلیغاتی و بیرونی نیز تقویت خواهد شد.

وی ادامه داد: امروز از مسوولین و داورهای مسابقه درخواست شد برای بهتر شدن مسابقات و تقویت آن، فراگیری و پوشش بیشتر دانش آموزان در بدنه آموزش و پرورش و سطوح پایین تر مسابقات را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد زمینه لازم برای تربیت دو میلیون حافظ قرآن

ایجاد زمینه لازم برای تربیت دو میلیون حافظ قرآن