مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 11:172022-05-12ورزشي

نصیری: یک قدم از مواضع خود عقب نشینی نمی کنیم +فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در پی نامه وزارت ورزش به فدراسیون انجمن های ورزشی و واگذاری موی تای به این فدراسیون جهت پیگیری فعالیت های خود، - رییس فدراسیون موی تای افزود: در ادامه این روند، دی ماه سال 1400 در نامه ای به وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، ضمن اعلام برگزاری مجمع خواستار معرفی نماینده جهت حضور در مجمع شدیم که پاسخی دریافت نکردیم و در نهایت مجمع فوق برگزار شد و با حداکثر آرا اسم انجمن به فدراسیون تغییر پیدا کرد.

متعاقب آن در جریان مسابقات قهرمانی جهان و برگزاری مجمع جهانی گزارش روند کار را ارائه دادیم که مورد توجه مسئولان فدراسیون جهانی قرار گرفت و برای این موضوع تبریک هم گفتند.

نصیری یادآور شد: در یکی دیگر از همین نامه ها آمده بود که بر اساس قوانین بین المللی، موی تای نمی تواند ذیل هیچ فدراسیونی فعالیت کند و باید به لحاظ مالی، اداری و فنی مستقل باشد.

در نامه چهارم، اشاره شده بود که فدراسیون رزمی ایران بدهی مالی قابل توجهی به این نهاد بین المللی دارد و حق عضویت چند ساله را پرداخت نکرده است.

یکبار دیگر تاکید می کنیم که ورزش موی تای مورد تایید کمیته بین المللی المپیک (IOC) است.

اساسنامه اجازه نمی دهد اعضای ما با تشکیلاتی که مورد تایید مراجع بین المللی (گایسف، کمیته بین المللی و وادا) نیستند، همکاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصیری: یک قدم از مواضع خود عقب نشینی نمی کنیم +فیلم

نصیری: یک قدم از مواضع خود عقب نشینی نمی کنیم +فیلم