مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 11:172022-05-12اقتصادي

افتتاح 2 کارگاه تولیدی با اشتغالزایی 26 نفر در فامنین


مسوول بسیج سازندگی فامنین از افتتاح دو کارگاه تولیدی با اشتغالزایی 26 نفر خبر داد و گفت: سال گذشته با اعطای تسهیلات به 74 کارگاه برای 228 نفر اشتغالزایی شد.

- روح الله ربانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از افتتاح دو کارگاه تولیدی در شهرستان فامنین طی هفته بسیج سازندگی خبر داد و اظهار کرد:  این دو کارگاه در روستاه ینگیجه و دهلق با اشتغال زایی برای 26 نفر به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه هر کدام از کارگاه ها قریب به 200 میلیون تومان هزینه داشته است عنوان کرد: صد میلیون تومان آن وام بوده و مابقی آورده تولیدکنندگان است.

مسوول بسیج سازندگی شهرستان فامنین با تاکید به اینکه در هر کدام از کارگاه ها 13 نفر مشغول به کار خواهند شد که اغلب سرپرست خانوار هستند گفت: همکاری با کارآفرینان به منظور تقویت و توسعه کارگاه ها گامی موثر در جهت تحقق شعار سال است و در این راستا قدم برمی داریم.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 44 میلیارد ریال تسهیلات به 74 کارگاه اعطا و برای 228 نفر اشتغالزایی شد تصریح کرد: در حال حاضر 44 صندوق قرض الحسنه مردم یار و اشتغال زا در شهرستان با عضویت یک هزار و  560 نفر راه اندازی شده است.

ربانی از برگزاری 31 مرحله رزمایش کمک مومنانه در ایام کرونا و توزیع 12هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توسط بسیج سازندگی فامنین سخن گفت و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 2 کارگاه تولیدی با اشتغالزایی 26 نفر در فامنین

افتتاح 2 کارگاه تولیدی با اشتغالزایی 26 نفر در فامنین