مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 11:372022-05-12اقتصادي

تولید خوشه اقتصادی تولید ارده در زرقان


مدیرعامل صنایع کشور و شهرک های صنعتی کشور گفت: فارس دارای 20 استعداد صنعتی است و به زودی خوشه اقتصادی تولید حلوا ارده در زرقان احصا و اجرایی خواهد شد.

- ، علی رسولیان ظهر پنجشنبه در آیین اختتامیه اولین جشنواره حلوا ارده زرقان بیان کرد: بیشتری اشتغالی که صنایع ایجاد شده است در صنایع کوچک و متوسط است که این موضوع باعث توسعه فعالیت های اقتصادی و اجتماعی شده است.

وی ادامه داد: اگر به دنبال توسعه بازاری هستیم باید از صنایع کوچک و متوسط نظیر کارگاه های تولیدی حلوا ارده حمایت شود تا بتوان زیرساخت های لازم در این بخش توسعه یابد.

رسولیان ادامه داد: ایجاد خوشه های صنعتی در میان واحدهای اقتصادی می تواند عاملی برای توسعه فعالیت های اقتصادی بنگاه های کوچک و متوسط گردد این در حالی است که در فارس بالغ بر 20 استعداد اقتصادی شناسایی شده و در حال فعالیت خوشه اقتصادی محور است.

مدیرعامل صنایع کوچک کشور ادامه داد: ایجاد خوشه حلوا ارده در شهرستان زرقان با تأمین اعتبار این شرکت می تواند زمینه توسعه اموزش، بازاریابی، توسعه کارگاهی و … را ایجاد کند و منجر به توسعه واحدهای اقتصادی تولید کننده این محصول در شهرستان می شود.

به گفته این مقام مسئول فعالیت این گونه واحدهای تولیدی علاوه بر اینکه باید نگاه خانگی وجود داشته باشد باید بخشی از فعالیت ها ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید خوشه اقتصادی تولید ارده در زرقان

تولید خوشه اقتصادی تولید ارده در زرقان