مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 16:472022-05-12فرهنگي

گلستان استانی شاخص و پیشرو در فعالیت های قرآنی است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: با توجه فرهنگ های مختلف و همدلی که در این استان وجود دارد گلستان استانی پیشرو در فعالیت های قرآنی است.

- محمد رعیت ظهر امروز پنج شنبه در آیین اختتامیه هفته قرآن و عترت اظهار کرد: در حوزه فعالیت های قرآنی رویکرد بیشتر مردم محور و تقویت تشکل ها و نهادهای مردمی است تا بتوانیم فعالیت ارزشمندی را برای ترویج و تبلیغ قرآن و عترت داشته باشیم.

وی ادامه داد: هفته قرآن و عترت در حوزه های نمایشگاهی و جشنواره های فرهنگی برگزار شد و علاوه بر نمایش فعالیت های هنری که در این حوزه وجود دارد استعدادهای برتری نیز کشف و شناسایی شدند.

رعیت افزود: جشنواره فرهنگی قرآن و عترت در بخش های مختلف خوشنویسی، نقاشی، نمایش، هنر، پژوهش و ارائه کتب و مقالات برگزار شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان یادآور شد: یکی از اصلی ترین سیاست های دولت سیزدهم توزیع عادلانه بهره مندی از فعالیت های هنری است به همین دلیل در هفته قرآن و عترت علاوه بر مرکز استان تمام شهرستان ها نیز میزبان فعالیت های این رخداد فرهنگی و هنری بودند.

وی با بیان اینکه گلستان در حوزه فعالیت های فرهنگی و قرآنی یک استان شاخص و برتر است، تصریح کرد: وحدت، همدلی و وفاق در فعالیت های قرآنی از سوی اهل سنت و تشیع سبب شده تا گلستان یک استان پیشرو در این ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان استانی شاخص و پیشرو در فعالیت های قرآنی است

گلستان استانی شاخص و پیشرو در فعالیت های قرآنی است