مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 17:022022-05-12سياسي

دستگاه های اجرایی به تعهدات خود در قبال کودکان کار پایبند باشند


سرپرست اداره کل بهزیستی استان اردبیل گفت: دستگاه های اجرایی استان که متولی حمایت های اجتماعی هستند به وظایف و تعهدات خود در قبال کودکان کار و خیابانی پایبند باشند.

- ، حامد رضایی بعدازظهر پنجشنبه نشست هماهنگی درون بخشی برنامه اقدام و عمل با موضوع حمایت های اجتماعی از کودکان کار و خیابانی اظهار کرد: 12 دستگاه اجرایی متولی حمایت های اجتماعی در بحث حمایت از کودکان کار و خیابانی فعال هستند که انتظار می رود این دستگاه ها به وظایف و تعهدات خود در قبال کودکان کار و خیابانی پایبند باشند.

وی افزود: حمایت از کودکان کار و خیابانی اصلی ترین دغدغه سازمان و دست اندر کاران ساماندهی این کودکان و خانواده های آنان است که ارتباط و تعامل می تواند بهترین ابزار و پتانسیل برای هم افزایی باشد.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان اردبیل بیان کرد: به منظور ارتقا کیفیت خدمات در تمامی طیف ها و امورات سازمان، لازم است حلقه های بین بخشی تنگ تر شوند تا با هم افزایی و انتقال دانش و تجربیات و استفاده از ظرفیت و پتانسیل های دستگاه های حمایتی این شرایط تسهیل یابند.

رضایی ادامه داد: بهره گیری از پتانسیل بالای شهرداری ها و قوه قضاییه بخصوص معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری از جمله ظرفیت های هستند که بایستی در این زمینه تأمل و هدف گذاری ویژه ای صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی به تعهدات خود در قبال کودکان کار پایبند باشند

دستگاه های اجرایی به تعهدات خود در قبال کودکان کار پایبند باشند