مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 20:172022-05-12سياسي

یک واحد مسکونی غیرمجاز در تالاب انزلی تخریب شد


معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان گفت: یک واحد مسکونی غیر مجاز در تالاب بین المللی انزلی با حکم قضایی تخریب شد.

- ، احمد آقایی عصر پنجشنبه در حاشیه اجرای حکم تخریب یک واحد مسکونی ویلایی در تالاب انزلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک واحد مسکونی که به صورت غیر مجاز در بستر تالاب بین المللی انزلی ساخته شده بود با حکم قضایی تخریب و بستر تالاب رفع تصرف شد.

آقایی افزود: این واحد مسکونی در سال 95 بدون داشتن مجوزهای لازم در بستر تالاب بین المللی انزلی ساخته شده و در سال 97 نیز در خصوص تخلف مالک این واحد مسکونی پرونده تشکیل شده بود.

وی ادامه داد: با وجود اینکه در سال 98 حکم تخریب این واحد مسکونی صادر شده بود اما به دلیل ارتباطات مالک این واحد مسکونی و همچنین ترک فعل برخی از از دستگاه های اجرایی تاکنون تخریب نشده بود.

آقایی با اشاره به دستور بررسی پرونده این متخلف توسط رییس کل دادگستری گیلان، اضافه کرد: در حال حاضر دیواره ها و مسیرهای دسترسی این واحد مسکونی تخریب شد اما به دلیل درخواست مالک و اظهار پشیمانی نسبت به تخلفات انجام شده سه روز فرصت جمع آوری سازه مسکونی به وی داده شد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان تاکید کرد: دستگاه قضایی با هرگونه تصرف و تخلف و دست درازی در بیت المال قاطعانه برخورد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک واحد مسکونی غیرمجاز در تالاب انزلی تخریب شد

یک واحد مسکونی غیرمجاز در تالاب انزلی تخریب شد