مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 07:372022-05-13اقتصادي

ذخیره سازی مناسب کالاهای اساسی در بوشهر/ با متخلفین برخورد می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر از ذخیره سازی مناسب کالاهای اساسی در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، علی باستین معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف از ارز ترجیحی برای واردات کالاهای اساسی و با سیاست حمایتی و اقتصادی است که نوسانات داخلی را کنترل کرده و از تورم جلوگیری نموده، مانع از افزایش کالاها شده و از اقشار آسیب پذیر و دهک های پایین جامعه نیز حمایت کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر افزود: این طرح در سال 97 و در دولت قبل شروع شده و به 25 کالا از جمله لوازم آرایشی تعلق گرفته بود که با مخالفت هایی مواجه شده و معایب بسیاری داشت؛ در آغاز دولت مردمی مطرح و کارشناسی شده و آن را هدفمند نموده به 8 قلم کالا اختصاص داده است.

وی بیان کرد: یارانه کالاهای اساسی به حساب سرپرستان واریز شده و برای سه دهک اول 400 هزار تومان و برای سه دهک دوم نیز 300 هزار تومان واریز شده و هم اکنون قابل برداشت است.

این مقام مسؤول گفت: نتیجه بد اجرای این طرح در دولت قبل باعث کاهش بهره وری تولید شده و به استقلال کشور نیز لطمه وارد کرده است که دولت فعلی از خودش آبرو گذاشته و قطعاً در مدت کوتاهی اثرات خوبی را برای مردم به ارمغان خواهد آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره سازی مناسب کالاهای اساسی در بوشهر/ با متخلفین برخورد می شود

ذخیره سازی مناسب کالاهای اساسی در بوشهر/ با متخلفین برخورد می شود