مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 09:072022-05-13پزشكي

نهایی شدن آیین نامه حمایت از شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از نهایی شدن آیین نامه حمایت از شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه سلامت در هفته آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهرام عین اللهی در آخرین روز از دومین نشست دو روزه معاونان تحقیقات و فناوری دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور در تبریز افزود: با اجرایی شدن این آیین نامه تلاش می شود در حوزه بهداشت و درمان به ویژه در تولید مواد اولیه دارو و تجهیزات پزشکی به جایی برسیم که نیازی به واردات نداشته باشیم.

وی با اشاره به برنامه های وزارت بهداشت برای رونق تولید و رشد مراکز تحقیقاتی و بهره مندی از ظرفیت های استادان و دانشجویان گفت: به دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور توصیه شده در زمینه دانش بنیان فعال تر عمل کنند و انجمن های علمی و بخش خصوصی هم می توانند در این زمینه به کمک دولت بیایند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به پیشرفت های این وزارتخانه در دانش و علم بشری اشاره کرد و توفیقات کشور در زمینه پیشگیری و درمان کرونا را نمونه بارزی از این موفقیت ها دانست.

وی همچنین از نمایشگاه محصولات تجاری سازی شده شرکت های فناور و دانش بنیان دانشگاه های کلان منطقه شمال غرب در حاشیه این گردهمایی بازدید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهایی شدن آیین نامه حمایت از شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت

نهایی شدن آیین نامه حمایت از شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت