مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 09:222022-05-13سياسي

جهان جدیدی در شرف تولد است/ تبعات جنگ اروپا دررژیم جعلی اسراییل


نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با تاکید بر قطعی بودن تبعات جنگ روسیه و اوکراین در روابط بین الملل گفت: جهان جدیدی در شرف تولد است.

- مصطفی طاهری در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه یهودیان سرزمین های اشغالی از نظر میزان قدرت در حاکمیت دارای خاستگاه های متفاوت و از ملیت های گوناگون هستند، اظهار کرد: یهودیان در سرزمین های اشغالی به نام های اشکنازی ها، افراییم، حریدیم یا حیصیدیم و فالاشاها معروف هستند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تقریبا اکثر پست های مهم حکومتی و نظامی و امنیتی در اختیار اشکنازی ها قرار دارد، افزود: همچنین عمده سرمایه داران یهودی مقیم اسراییل از اشکنازی ها هستند.

وی با اشاره به اینکه  اکثریت اشکنازی های ساکن در سرزمین های اشغالی دارای ملیت روسی هستند، ادامه داد: حریدیم ها (حدود 2 میلیون نفر) در سرزمین های اشغالی نیز عمدتا ریشه اسلاوی دارند که به شدت ارتدوکس و تندرو و تابع تلمود هستند به طوری که حریدیم ها را یهودیان تلمودی می نامند و اکثریت حریدیم ها خود را به متعلق به اروپای شرقی مخصوصا روسیه می دانند.

طاهری با تاکید بر اینکه تبعات حمایت غرب از اوکراین بزودی زود در اسراییل عیان خواهد شد، تصریح کرد: شکاف حکومتی به علت حمایت اکثریت اشکنازی ها از روسیه بزودی من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهان جدیدی در شرف تولد است/ تبعات جنگ اروپا دررژیم جعلی اسراییل

جهان جدیدی در شرف تولد است/ تبعات جنگ اروپا دررژیم جعلی اسراییل