مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 09:472022-05-13سياسي

دادستان یاسوج: دستگیری اعضای شبکه تحریک مردم به اغتشاش


این بازداشتی ها از جامعه شریف فرهنگیان نبودند و ضمن آنکه این عده ضمن ارتباط با جریان نفاق، قصد داشتند تجمعات صنفی مانند تجمعات فرهنگیان را منحرف و به اغتشاشات خیابانی پیوند بزنند.

- دادستان: این بازداشتی ها از جامعه شریف فرهنگیان نبودند و ضمن آنکه این عده ضمن ارتباط با جریان نفاق، قصد داشتند تجمعات صنفی مانند تجمعات فرهنگیان را منحرف و به اغتشاشات خیابانی پیوند بزنند.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج گفت: شبکه دشمنان معاند و ضد انقلاب با تلاش حداکثری سعی در برجسته کردن تبعات اولیه و ناموفق جلوه دادن اقدامات دولت و تحریک مردم به اغتشاش و تجمعات خیابانی دارند و با توجه به هوشیاری دستگاه های امنیتی، در این ارتباط شبکه ای در استان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا ، سید علی ملک حسینی توضیحاتی در خصوص دستگیری شبکه ای ضد انقلاب در یاسوج ارائه کرد و در متنی که در اختیار رسانه های استان قرار داد، آورده است: ضمن ادای احترام به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، در خصوص وقایع روز جاری، با توجه به اقدامات اقتصادی دولت و حذف ارز ترجیحی، بنا بر اطلاعات موثق شبکه دشمنان معاند و ضد انقلاب با تلاش حداکثری سعی در برجسته کردن تبعات اولیه و ناموفق جلوه دادن اقدامات دولت و تحریک مردم به اغتشاش و تجمعات خیابانی دارند و با توجه به هوشیاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان یاسوج: دستگیری اعضای شبکه تحریک مردم به اغتشاش

دادستان یاسوج: دستگیری اعضای شبکه تحریک مردم به اغتشاش