مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 10:222022-05-13اقتصادي

روز اول اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها در خوزستان چگونه گذشت؟


مردمی که در روز اول اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها برای خرید به بازارهای خوزستان مراجعه کردند، از نحوه نظارت بر اجرای این طرح رضایت نداشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، همزمان با اعلام قیمت جدید کالاهای اساسی نظیر مرغ، تخم مرغ، روغن خوراکی و لبنیات که در راستای مردمی سازی یارانه ها صورت گرفت، برخی از اقلام خوراکی در بازارهای فروش مواد غذایی در استان خوزستان کمیاب یا نایاب شد و از نظر مردمی که برای خرید به بازارها مراجعه کردند فرآیند توزیع و عرضه اقلام خوراکی در روز اول اجرای مصوبه ستاد تنظیم بازار مطلوب نبود.

یک شهروند در این باره گفت: روز چهارشنبه قفسه های مرغ‎ فروشی ها  انباشته از مرغ بود اما امروز که برای خرید مراجعه کردم در هیچ منطقه ای از اهواز نظیر یوسفی، باهنر، صددستگاه و سپیدار مرغ موجود نیست گویی تا بوی گرانی مرغ به مشام رسید یک شبه تمامی مرغ های کشتار روز پرواز کردند و رفتند.

یک فروشنده مرغ نیز که بر ویترین مغازه اش کاغذی چسبانده و روی آن نوشته مرغ نداریم ،  به خبرنگار فارس گفت: به دلیل اینکه قرار است مرغ گران شود، امروز کشتار مرغ صورت نگرفت و وضعیت عرضه آن روشن نیست.

شهروند دیگری با گلایه از نبود روغن خوراکی در فروشگاه ها گفت: به هر فروشگاهی که مراجعه می کنیم روغن ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز اول اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها در خوزستان چگونه گذشت؟

روز اول اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها در خوزستان چگونه گذشت؟