مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 14:222022-05-13سياسي

دولت برای درمان اقتصاد بیمار کشور آبرو گذاشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در خطبه های نماز جمعه شهرکرد گفت: هدفمند کردن یارانه ها گامی بلندی در جهت گسترش عدالت اقتصادی در کشور است و باعث جلوگیری از سوء استفاده بسیاری خواهد شد که این موضوع باید به صورت منطقی برای جامعه تبیین شود.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: دولت فعلی آبرو گذاشت و هزینه های جدی را به جان خرید که اقتصاد بیمار کشور را جراحی کند تا دیگر شاهد نباشیم به دلیل 2 نرخی بودن ارز برخی حق مردم و مستضعفین را ضایع و شرایط اقتصادی کشور را پیچیده تر کنند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه شاهدیم که برخی از بانیان وضع موجود که شجاعت و توانایی اصلاح مشکلات اقتصادی را نداشتند مشغول سم پاشی علیه این اقدام دولت شده و هم ردیف دشمنان قسم خورده ملت ایران و شبکه های ضد انقلاب مردم را تحریک می کنند.

نکونام تاکید کرد: از همه خواهشمندیم روی این طرح جدید دولت مطالعه کنند، و بدون توجه به سم پاشی های بدخواهان نظام محاسن این موضوع را مورد توجه قرار داده و دولت را در اجرای این اقدام شجاعانه یاری دهند.

وی اضافه کرد: اصلاح نظام پرداخت یارانه از جمله مسائلی بوده که از مدت ها قبل مجلس بر آن تمرکز داشت و اکنون با روی کار آمدن دولت عدالت خواه فعلی علیرغم همه مشکلات برای اصلاح هرچه سریع تر اقتصاد بیمار کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت برای درمان اقتصاد بیمار کشور آبرو گذاشت

دولت برای درمان اقتصاد بیمار کشور آبرو گذاشت