مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 16:022022-05-13اقتصادي

وزیر جهاد کشاورزی: افزایش قیمت نان سنتی صحت ندارد


طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها یک اصلاح اقتصادی بزرگ به نفع مردم است که در کشور شروع شده و هدف آن هدفمند کردن یارانه ها است.

- وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها یک اصلاح اقتصادی بزرگ به نفع مردم است، گفت: افزایش قیمت نان سنتی صحت ندارد و آرد با نرخ ثابت بین نانوایی های سنتی با قیمت قبل توزیع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سید جواد ساداتی نژاد در جریان بازدید از یک کارخانه تولید روغن نباتی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها یک اصلاح اقتصادی بزرگ به نفع مردم است که در کشور شروع شده و هدف آن هدفمند کردن یارانه ها است.

وی ادامه داد: در این طرح یارانه ها حدف نمی شود و فقط تخصیص یارانه ها از روی کالا به مردم منتقل می شود و عدالت توزیع را برقرار می کند.

وزیر جهاد کشاورزی با یادآوری این که میزان مصرف دهک های مختلف در شرایط معمولی متفاوت است، گفت: در این طرح دریافت عادلانه ای را خواهند داشت و میزانی که برای دریافت جبرانی در نظر گرفته شده بعضا از مقدار هزینه تحمیل شده در دهک های پایین تر بیشتر است.

ساداتی نژاد یادآور شد: این طرح یک کار بسیار بزرگ است و باید در سال های گذشته که تفاوت نرخ ارز کمتر بود انجام می شد؛ در هر صورت دولت سیزدهم این کار را که یک کار بسیار ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر جهاد کشاورزی: افزایش قیمت نان سنتی صحت ندارد

وزیر جهاد کشاورزی: افزایش قیمت نان سنتی صحت ندارد