مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 23:172022-05-13سياسي

کاشفی خوانساری: ایام نمایشگاه کتاب، عید اهالی قلم و کتاب است


سیدعلی کاشفی خوانساری، نویسنده و پژوهشگر حوزه کتاب و مطبوعات گفت: نمایشگاه کتاب برای برهه ای یک شور و شوق بزرگی را در فضای فرهنگی کشور ایجاد می کند و به تعبیری برای ما اهالی قلم و کتاب، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، سیدعلی کاشفی خوانساری، نویسنده، پژوهشگر حوزه کتاب و مطبوعات با حضور در غرفه خبرگزاری فارس در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: بابت برگزاری حضوری نمایشگاه، خدا را شاکرم و در باب کلیت نمایشگاه باید گفت این اتفاق یک واقعه بزرگ، شیرین و قابل محافظت و پاسداشت است.

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه کتاب، مثل هر مقوله دیگری خالی از عیب و کاستی نیست، اما وجود این معایب نباید کلیت و اصل برگزاری این اتفاق عظیم فرهنگی را زیر سؤال ببرد و موجب تردید در برگزاری آن شود.

نمایشگاه کتاب برای برهه ای یک شور و شوق بزرگی را در فضای فرهنگی کشور ایجاد می کند و به تعبیری برای ما اهالی قلم و کتاب عید به حساب می آید.

مدیرمسئول مجله شهرزاد افزود: باید گفت نقص های نمایشگاه کتاب که امسال شاهد آن هستیم از اموری است که در سال های گذشته نیز وجود داشته است.

هرچه که نمایشگاه از یک واقعه هیجانی و گذرا به سمت یک رویداد فکری و عمیق در صنعت نشر و عرضه آثار حرکت کند و همت ویژه ای را برای ارتقای سطح کتابخوانی مردم به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشفی خوانساری: ایام نمایشگاه کتاب، عید اهالی قلم و کتاب است

کاشفی خوانساری: ایام نمایشگاه کتاب، عید اهالی قلم و کتاب است