مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 09:222022-05-14سياسي

عرصه جنگ افزارسازی موسوم به ساصد در اختیار شهروندان قرار می گیرد


مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از در اختیار شهروندان قرار گرفتن عرصه غیرفعال جنگ افزارسازی ساصد به مساحت 17 هکتار خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کاوه حاجی علی اکبری از در اختیار شهروندان قرار گرفتن عرصه غیرفعال جنگ افزارسازی ساصد به مساحت 17 هکتار خبر داد و گفت: این طرح، سال گذشته با توافق صورت گرفته میان وزارت دفاع و شهرداری تهران در کمیسیون ماده پنج مطرح شد و مورد تصویب قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران تصریح کرد: عرصه جنگ افزارسازی موسوم به ساصد به مساحت حدود 17 هکتار، در مالکیت وزارت دفاع بوده و به دلیل عدم فعالیت نظامی در این محدوده و با استناد به قانون فروش و انتقال پادگان ها و سایر اماکن نیروهای مسلح به خارج از حریم شهرها مصوب سال 1388 مجلس شورای اسلامی، از سال 1399 مورد مطالعه و مذاکره میان شهرداری تهران و وزارت دفاع قرار گرفت.

وی با بیان اینکه طرحی از سوی سازمان نوسازی شهر تهران با هدف ارتقا کیفیت زندگی و تأمین سرانه های خدماتی مورد نیاز برای عرصه غیرفعال جنگ افزارسازی ساصد تهیه شد، عنوان کرد: این طرح، سال گذشته با توافق صورت گرفته میان وزارت دفاع و شهرداری تهران در کمیسیون ماده پنج مطرح شد و مورد تصویب قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرصه جنگ افزارسازی موسوم به ساصد در اختیار شهروندان قرار می گیرد

عرصه جنگ افزارسازی موسوم به ساصد در اختیار شهروندان قرار می گیرد