مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 10:272022-05-14سياسي

نماینده ولی فقیه در خوزستان،میدان دار مطالبه گری و پرچم دار مردم داری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس،اردیبهشت ماه سال 1398 بود که رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی، حجت الاسلام و سیدعبدالنبی موسوی فرد را به نمایندگی ولی فقیه در خوزستان و امامت جمعه اهواز منصوب کردند.

حجت الاسلام و موسوی فرد که در دوره تصدی امامت جمعه خرمشهر و رامهرمز نیز به مردم داری و مطالبه گری شهرت داشت این بار در قامت نماینده ولی فقیه در خوزستان، امام هر روز هفته مردم شهرهای این استان شد.

  پای کار مردم با آغاز به کار امام جمعه جدید اهواز، خطبه های نماز جمعه این شهر به محور اصلی بازخوانی مطالبات مردمی، خوزستانی ها از نقاط مختلف این استان تبدیل شد.

حضور پرشور مردم در صفوف نماز جمعه اهواز تا دیدار چهره به چهره با نمازگزاران و پاسخ به یکایک مراجعات نمازگزاران در پایان نماز جمعه هر هفته تصویری جدید از نماز جمعه مردمی را در مصلای اهواز به نمایش می گذاشت.

این روزها اما با روی کارآمدن دولت مردمی، مصلای نماز جمعه اهواز میزبان اتفاقی متفاوت با عنوان میز خدمت با حضور هفتگی تعداد قابل توجهی از مدیران ارشد استان خوزستان است که با حضور در آغاز و پایان نماز جمعه هر هفته، به صورت چهره به چهره مراجعات نمازگزاران و البته مراجعات مردمی از اقصی نقاط استان خوزستان را بررسی و پیگیری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در خوزستان،میدان دار مطالبه گری و پرچم دار مردم داری

نماینده ولی فقیه در خوزستان،میدان دار مطالبه گری و پرچم دار مردم داری