مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 10:472022-05-14سياسي

شفافیت تنها راه از بین بردن رانت و امضاهای طلایی


رییس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران تأکید کرد: با هوشمندسازی و کاهش میزان مراجعات شهروندان به شهرداری می توان از بروز فساد و رانت در این مجموعه جلوگیری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، احمد صادقی درباره مبارزه با فساد در شهرداری تهران اظهارداشت: با هوشمندسازی در بدنه مدیریت شهری و کاهش میزان مراجعات شهروندان به شهرداری تهران می توان از بروز فساد و رانت در این مجموعه جلوگیری کرد.

برخی شهرداری و شورای ششم را متهم می کنند که اعتقادی به شفافیت ندارد.

صادقی افزود: اما مدیریت شهری در دوره جدید نشان داده  که شفافیت  یکی از مهم ترین اهداف و برنامه های شورای ششم شهر و شهرداری تهران بوده و  مبارزه قاطع با فساد و رانت در اهم برنامه های ما قرار دارد.

نمونه ای این اقدام را می توان در رونمایی از سامانه تعیین کارشناسان رسمی دادگستری جهت قیمت گذاری املاک و مستغلات شهرداری تهران دانست.

وی افزود: در این میان شکستن رانت، پیشروی در حوزه فسادستیزی و از بین بردن امضاهای طلایی تنها با هوشمندسازی و راه اندازی سامانه های هوشمند ارائه خدمات به شهروندان اتفاق می افتد.

صادقی با اشاره به اینکه در کنار راه اندازی این سامانه های هوشمند باید به فکر به روزرسانی آن نیز بود، گفت: در حال حاضر شهرداری تهران می گوید که 61 سامانه فعال د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفافیت تنها راه از بین بردن رانت و امضاهای طلایی

شفافیت تنها راه از بین بردن رانت و امضاهای طلایی