مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 14:172022-05-14سياسي

برگزاری جشنواره فاطمی با مشارکت اعتاب مقدس جهان اسلام


مشاور تولیت حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) با اشاره به برگزاری گردهمایی نمایندگان اعتاب مقدس در عراق گفت: آستان قم در نشست امروز اعتاب مقدس، پیشنهاد برگزاری جشنواره فاطمی در سطح بین المللی را مطرح کرده است و آمادگی دارد تا این جشنواره را با مشارکت اعتاب مقدس برگزار کند.

- حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر حسینی نژاد در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: گردهمایی روابط عمومی های اعتاب مقدس صبح امروز به میزبانی عتبه علوی در نجف اشرف آغاز به کار کرده و تا عصر امروز ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: نمایندگان حرم امام حسین(ع)، اعتاب عسکریین، کاظمین، عباسیه، دیوان وقف شیعی عراق، سیده خوله از بعلبک لبنان، نمایندگان اعتاب مقدس ایران از جمله حرم امام رضا(ع)، حرم حضرت معصومه(س)، آستان شاهچراغ(ع)، آستان عبدالعظیم حسنی(ع)، مسجد مقدس جمکران و نمایندگانی از سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در این نشست حضور دارند و مسئولان عتبه زینبیه نیز به صورت مجازی در این نشست شرکت کردند.

مشاور تولیت حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) گفت: در این نشست پیشنهادات در راستای افزایش همکاری ها و همچنین ارائه خدمات گسترده تر و مطلوب تر به زائران مطرح شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره فاطمی با مشارکت اعتاب مقدس جهان اسلام

برگزاری جشنواره فاطمی با مشارکت اعتاب مقدس جهان اسلام