مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 16:322022-05-14حوادث

کرج/ یک محکوم به قصاص افغانستانی با تلاش قاضی به زندگی بازگشت


متهمه در سال 1398 پس از مشاجره لفظی و درگیری با همسرش، وی را به قتل می رساند که با رسیدگی به پرونده، به قصاص نفس محکوم و پس از طی مراحل قانونی مقرر شده بود حکم صادره در ندامتگاه مرکزی کرج به مرحله اجرا درآید.

- متهمه در سال 1398 پس از مشاجره لفظی و درگیری با همسرش، وی را به قتل می رساند که با رسیدگی به پرونده، به قصاص نفس محکوم و پس از طی مراحل قانونی مقرر شده بود حکم صادره در ندامتگاه مرکزی کرج به مرحله اجرا درآید.

رییس دادگستری استان البرز گفت: یک زن تبعه کشور افغانستان که نزدیک به سه سال به جرم قتل در زندان بود با تلاش قاضی دادسرای کرج و رییس زندان و گذشت اولیای دم به زندگی بازگشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا از البرز، حسین فاضلی هریکندی، درباره نجات تبعه کشور افغانستان از قصاص در کرج بیان کرد: یک زن تبعه کشور افغانستان که سال ها با همسرش در ایران زندگی می کرد و صاحب دو فرزند خردسال بود به علت قتل همسر خود محکوم به قصاص شد که با تلاش های انجام شده از حکم قصاص رهایی یافت.

وی با تشریح جزییات این پرونده، گفت: متهمه در سال 1398 پس از مشاجره لفظی و درگیری با همسرش، وی را به قتل می رساند که با رسیدگی به پرونده، به قصاص نفس محکوم و پس از طی مراحل قانونی مقرر شده بود حکم صادره در ندامتگاه مرکزی کرج به مرحله اجرا درآید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرج/ یک محکوم به قصاص افغانستانی با تلاش قاضی به زندگی بازگشت

کرج/ یک محکوم به قصاص افغانستانی با تلاش قاضی به زندگی بازگشت