مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 17:072022-05-14ورزشي

وجود 18 پروژه نیمه کاره ورزشی در ملایر


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر از وجود 18 پروژه نیمه کاره ورزشی در ملایر خبر داد.

-  حمیدرضا سپهری نیا در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه 31 مکان ورزشی دولتی و 59 مکان ورزشی خصوصی در شهرستان فعال است اظهار کرد: هفت ایستگاه ورزش صبحگاهی و سه ایستگاه دوچرخه سواری بانوان در این شهرستان داریم .

وی سرانه ورزش شهرستان ملایر را به ازای هر یک نفر 50 سانتی متر مربع برشمرد و افزود: 40 هیات ورزشی، 30 سمن و 8 هزار ورزشکار سازمان یافته در این شهرستان داریم.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 15 هزار ورزشکار در سطح این شهرستان فعال هستند که ساماندهی این ورزشکاران یکی از اولویت های کاری این اداره است.

وی در ادامه با بیان اینکه تکمیل پروژه های ورزشی از دغدغه های اداره ورزش و جوانان است گفت: در حال حاضر 18 پروژه ورزشی در این شهرستان نیمه کاره است.

سپهری نیا میزان اعتبار مصوب برای تکمیل این تعداد پروژه را بیش از 26 میلیارد تومان برشمرد و گفت: اعتبار برای تکمیل این پروژه ها مصوب شده و تاکنون از این میزان اعتبار 5 میلیارد و 100 میلیون تومان تخصیص یافته است.

وی گفت: تکمیل استادیوم 5 هزار نفری ، استخر سرپوشیده سامن و آزادی ملایر، تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی و ساختمان اداری، احداث زمین چمن در شهر ازندریان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 18 پروژه نیمه کاره ورزشی در ملایر

وجود 18 پروژه نیمه کاره ورزشی در ملایر