مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 20:122022-05-14بين الملل

شهادت خبرنگار فلسطینی موجب زوال زودتر رژیم صهیونیستی می ‎شود


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تأکید کرد که شهادت خبرنگار فلسطینی موجب زوال زودتر رژیم صهیونیستی می ‎شود.

- ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه ای شهادت خبرنگار فلسطینی توسط رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی را محکوم کرد.

متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است: حمله وحشیانه مستأجران موقت غاصب لانه عنکبوت به خبرنگار آزاده شیرین ابوعاقله ، جنایت علیه تمام بشریت، آزادی، صلح و آزادگی و به مسلخ بردن انسانیت و حریت توسط رژیمی جعلی، خون آشام و کودک کش است که به هیچ مرام و مسلکی پایبند نبوده و نیست.

این اقدام شنیع رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی در کشتن خبرنگارِ مستقلِ مسیحی مسلک با تیر مستقیم، دقیقاً تیر خلاصی بود بر پیکره به لرزه درآمده صهیون تروریسم پرور و نشان از اوج ترس و استیصال از مواجه با واقعیت های صحنه به ویژه در این چند هفته اخیر و نشان از عمق درماندگی در برابر خیزش عظیم اراده های پولادین و غرش غیورمردانی است که با قلب هایی سرشار از نور ایمان و وحدانیت علیه ظلم و ستم دجال صفتان اشغالگر قدس شوریدند.

خبر کشته شدن خبرنگار فلسطینی شیرین ابوعاقله و حمله به مراسم تشیع پیکر این سمبل راه آزادی توسط رژیم اسراییل نشان می دهد که با رژیمی کودک کش که سخت از مقاومت مردم فلسطینی می هراسد و هم از خبر خبرنگاران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت خبرنگار فلسطینی موجب زوال زودتر رژیم صهیونیستی می ‎شود

شهادت خبرنگار فلسطینی موجب زوال زودتر رژیم صهیونیستی می ‎شود