مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 20:572022-05-14سياسي

550 نوعروس نیازمند سمنانی تا پایان سال راهی خانه بخت می شوند


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه تلاش این نهاد در راستای تحکیم بنیان خانواده است، گفت: امسال 550 نوعروس نیازمند استان راهی خانه بخت می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از پایگاه خبری کمیته امداد، سیده فاطمه تقوی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان ضمن بیان اینکه 550 نوعروس تحت حمایت کمیته امداد استان تا پایان سال جاری راهی خانه بخت می شوند، اظهار کرد: با توجه به تلاش این نهاد در راستای تحکیم بنیان خانواده، کمیته امداد در بدنه خود کارکردهای مختلفی را برای حمایت از زوج های جوان منظور کرده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه پسران تحت حمایت این نهاد نیز کمک هزینه ازدواج را دریافت می کنند، اضافه کرد: این کمک ها برای ازدواج مجدد بانوان تحت حمایت نیز پرداخت می شود.

تقوی با بیان اینکه هدیه ازدواج به نوعروسان اهدا خواهد شد، تصریح کرد: هدف از اجرای این قبیل طرح ها و فعالیت در حوزه ازدواج جوانان، کمک به پایداری زندگی در زوج های جوان و تشویق این بخش از جامعه به تشکیل خانواده است.

وی افزود: در سال گذشته، 650 مددجو تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان با دریافت همین کمک هزینه جهیزیه و هدیه های ازدواج راهی خانه بخت شدند و همچنین مشاوره های لا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

550 نوعروس نیازمند سمنانی تا پایان سال راهی خانه بخت می شوند

550 نوعروس نیازمند سمنانی تا پایان سال راهی خانه بخت می شوند