مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 21:122022-05-14سياسي

پروژه های بنیاد برکت در دهاقان به بهره برداری رسید


مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان اصفهان با بیان اینکه «به روستا بر می گردیم» پویش اصلی بنیاد برکت است، گفت: تلاش ما این است که روستاییان و جامعه هدف مناطق محروم را توانمند کنیم تا مهاجرت معکوس انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهاقان، عصر امروز  با حضور مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)  استان اصفهان و مسؤولان شهرستان دهاقان، آیین بهره برداری از پروژه های بنیاد برکت در این شهرستان برگزار شد.

  تورج حاجی رحیمیان ، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام  (ره) استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار فارس در دهاقان با بیان این که هم افزایی خوبی را در شهرستان دهاقان شاهد هستیم، اظهار داشت:در انجام کار در این شهرستان به نظر می رسد در وضعیت خیلی مطلوبی قرار داریم و کار دغدغه مند انجام می شود.

وی افزود: بنیاد برکت کارهای زیر ساختی را در دستور کار قرار داده و با همکاری گروه های جهادی اقدام به ساخت مدرسه، مسجد، بیمارستان و خانه عالم می کند.

حاجی رحیمیان با اشاره به فعالیت تسهیل گران بنیاد برکت در شهرستان ها گفت:این تسهیل گران کارمند رسمی نیستند ولی با حضور در روستاها ضمن شناسایی کار آفرینان همکاری لازم را جهت بهره برداری از واحد شغلی انجام می دهند، تسهیل گران گام به گام تولید کننده را همراهی می کنند و افرادی که تخصص لازم بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های بنیاد برکت در دهاقان به بهره برداری رسید

پروژه های بنیاد برکت در دهاقان به بهره برداری رسید