مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 22:122022-05-14حوادث

دروغ فقط به خاطر پول!


بعد از 24 سال زندگی مشترک که رنج و سختی های زیادی کشیدم اکنون همسرم زن دیگری را به عقد موقت خودش درآورده و ادعا می کند فقط به خاطر پول با من ازدواج کرده است و .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، زن 50 ساله با بیان این که سال ها با بیکاری و خلافکاری های همسرم ساختم تا زندگی ام متلاشی نشود درباره سرگذشت خود به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری طبرسی شمالی مشهد توضیح داد: در خانواده ای متوسط به دنیا آمدم و پس از پایان تحصیلاتم در آموزش و پرورش استخدام شدم چرا که مادرم فرهنگی بود و من هم به تدریس و دبیری علاقه مند شدم به همین خاطر برادر و خواهرم نیز به تحصیلات عالیه رسیدند و از موقعیت اجتماعی خوبی برخوردار هستند.

خلاصه زمانی که دانشجو بودم خواستگاران زیادی داشتم اما هرکدام از آن ها را به بهانه ای رد می کردم تا این که در 26 سالگی حمید به خواستگاری ام آمد.

او از یک خانواده پرجمعیت بود و 2 برادر بزرگ ترش که معتاد بودند از طریق سرقت امرار معاش می کردند با وجوداین من به خواستگاری او پاسخ مثبت دادم چرا که آن زمان در یکی از روستاهای دور افتاده خدمت می کردم و به قول مادرم سنم در حال عبور از مرز ازدواج بود.

از سوی دیگر نیز حمید خود را دل باخته و عاشق من نشان می داد و با چرب زبانی ادعا می کرد شغل مناسبی پیدا می کند و مرا خوشبخت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروغ فقط به خاطر پول!

دروغ فقط به خاطر پول!