مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 22:222022-05-14سياسي

آیین تودیع و معارفه رییس اداره اوقاف ری برگزار شد


آیین تودیع و معارفه رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، آیین تودیع و معارفه رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری عصر امروز با حضور سیدحسن میرکریمی مدیرکل اداره اوقاف استان تهران در محل اداره اوقاف شهرستان ری برگزار شد.

  حجت الاسلام نصرت الله رستمی در این مراسم به عنوان رییس جدید اوقاف شهرستان ری معرفی و از زحمات حجت الاسلام سید محمد سیدی تقدیر شد.

  حجت الاسلام رستمی پیش از این رییس اداره اوقاف شمال غرب استان تهران بوده است.

  حجت الاسلام سیدی در تاریخ هجدهم آبان ماه 1399، به عنوان رییس اداره اوقاف شهرستان ری منصوب شد و در مدت 18 ماه، اقدامات مثبتی را در شهرری ازجمله طرح احداث بزرگترین مرکز بورس خرید و فروش خودرو کشور، ساخت 60 هزار واحد مسکن، تکمیل ساختمان نیمه کاره اداره اوقاف شهرستان ری پس از چند دهه توقف، طرح احداث بیمارستان تخصصی سرطان چشم و کودکان و غیره را پایه گذاری کرد که امیدواریم این اقدامات و تکمیل پروژه ها در دوره مدیریت جدید ادامه پیدا کند چراکه ادامه این مسیر می تواند نتایج خوبی برای مردم به دنبال داشته باشد .

گفتنی است؛ طی ماه های قبل از انتصاب حجت الاسلام سیدی به عنوان رییس اداره اوقاف شهرستان ری، حواشی زیادی در شهرری ایجاد شده بود و انتقادات زیادی به همرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین تودیع و معارفه رییس اداره اوقاف ری برگزار شد

آیین تودیع و معارفه رییس اداره اوقاف ری برگزار شد