موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - انتخابات رياست - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - ابوالفضل رزاق پور - عليرضا بيرانوند - دستگيري سارقان - روزنامه صداي سپاهان - جايزه هفت اقليم - سرمربي تراكتور - مبارز فساد - صندوق ذخيره فرهنگيان - بيمارستان امام خميني - هافبك يوونتوس - آچمز - شهردار بادرود - مديركل بهزيستي گيلان - سازمان اسناد و كتابخانه ملي - محمد سررشته داري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 23:522022-05-14سياسي

عزت و غرور ملی در نسل نو شکل می گیرد/ هدفمندی یارانه ها به صلاح مردم است


اگر عزت و غرور ملی به خوبی در نسل نو شکل بگیرد در این صورت نسل نوی ما معماری اصیل اسلامی را قربانی رنگ و لعاب خارجی نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی شنبه شب در نشستی با فرهنگیان ولایی استان با نماینده ولی فقیه در مازندران، اظهار کرد: آسیب شناسی تعلیم و تربیت و راهکار زدودن این آسیب ها ازطریق مشورت  با هم صنفی های دیگر و صاحبان گرایش های مختلف امکان پذیر است.

وی با تاکید بر توجه به آسیب شناسی در حوزه تعلیم و تربیت، افزود: نام نهاد عظیم تعلیم و تربیت متناسب با دغدغه ها پیگیری شود و این نهاد در مسیر اصلی خود قرار گیرد، اگر کم و کاستی هایی اتفاق افتاده در دولت هایی دیدگاه های نادرستی داشتند در مسیر درست هدایت شود؛ چرا که باید پاسخگوی امانت های مردم باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه معلم باید اشخاصی که به وی سپرده شده، باید پاسخگو باشد، اضافه کرد: اینجا نه جای جوزدگی، سیاسی کاری و خودنمایی است؛ بلکه جای اخلاص و فداکاری است.

این مسوول با اعلام اینکه معلم مظهر خلاقیت و تربیت است، تصریح کرد: این معلم است که شخصیت جدیدی در کودک خلق می کند؛ شخصیتی که در آن استعداد و مستعد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزت و غرور ملی در نسل نو شکل می گیرد/ هدفمندی یارانه ها به صلاح مردم است

عزت و غرور ملی در نسل نو شکل می گیرد/ هدفمندی یارانه ها به صلاح مردم است