مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 08:022022-05-15اقتصادي

اختصاص 100 هکتار برای بیمارستان هزارتختخوابی همدان


فرماندار همدان با اشاره به تامین 680 هکتار زمین گفت: در فاز اول 100 هکتار برای بیمارستان یک هزار تختخوابی و 100 هکتار برای نهضت ملی مسکن اختصاص می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان؛ محمدعلی محمدی صبح امروز در شورای برنامه ریزی شهرستان همدان اظهار کرد: استاندار همدان شبانه روز پیگیر اجرای طرح انتقال آب از سد تالوار است و تاکنون در دو مرحله یک هزار میلیارد تومان به طرح پرداخت شده و 400 میلیارد ریال دیگر در مرحله تخصیص اعتبار است.

وی با بیان اینکه مردم نباید دغدغه تامین آب داشته باشند افزود: طرح انتقال آب از سد تالوار به همدان از مصوبات سفر رهبری به استان است که در هشت سال گذشته تعطیل شده بود اما استاندار این طرح را در سه ماه گذشته به مرحله خوبی رسانده است.

فرماندار همدان ادامه داد: برخی با اظهار نظرهای غیرکارشناسانه و نادرست موجب انحراف در مسیر این پروژه و توقف آن شدند با این توصیف کوچکترین سنگ اندازی و اخلال در روند اجرای این طرح به طور حتم در راستای اهداف معاندان است.

وی با بیان اینکه در راستای نهضت ملی مسکن نیز کارهای خوبی انجام شده است گفت: 680 هکتار زمین برای این طرح در نظر گرفته شد که کار نقشه برداری و پیمایش در حال پایان بوده و هم اینک در حال طراحی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 100 هکتار برای بیمارستان هزارتختخوابی همدان

اختصاص 100 هکتار برای بیمارستان هزارتختخوابی همدان