مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 10:172022-05-15حوادث

8 هزار قطعه کوسه قاچاق در چابهار کشف شد


مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: هشت هزار قطعه کوسه و بیش از این مقدار باله کوسه در یکی از سردخانه های چابهار کشف و ضبط شد.

- به نقل از روابط عمومی محیط زیست سیستان و بلوچستان، داود میرشکار اظهار داشت: پیرو کشف چندین محموله کوچک کوسه در مرکز استان سیستان و بلوچستان، مأمورین یگان حفاظت محیط زیست استان با رصد اطلاعاتی و همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موفق به شناسایی یکی از بزرگترین عوامل قاچاق کوسه ماهیان در شهرستان چابهار شدند.

وی گفت: محموله مذکور شامل هشت هزار قطعه کوسه و بیش از این مقدار باله کوسه بود که پس از اخذ دستور مقام قضایی در یکی از سردخانه های شهرستان چابهار کشف و ضبط و متخلفین مربوطه جهت سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی این شهرستان معرفی شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان افزود: کوسه ماهیان با توجه به نقش مهم آنها در سر زنجیره هرم غذایی دریا ضامن سلامت غذایی تنوع زیستی دریا و انسان ها می باشند به همین دلیل در کانون توجه دوستداران محیط زیست و سازمان های بین المللی قرار گرفته اند.

وی بیان کرد: قانون گزار جرایم بسیار بالایی در صورت صید غیرمجاز و تجارت غیر قانونی این گونه های با ارزش حیات در نظر گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 هزار قطعه کوسه قاچاق در چابهار کشف شد

8 هزار قطعه کوسه قاچاق در چابهار کشف شد